Rozhovor s prvním střelcem Rožnova v sezoně!

11.10.2012 15:07

Tak je tu očekávaný rozhovor s prvním Rožnovským střelcem sezony!
1 kolo KHL, Tomáš Holý 40minuta snížení 3:1 v zápase v Orlové.

Tome, jsem rád, žes to byl zrovna ty. Kolikátý gól kariéry to vůbec je?

Děkuji za pochvalu, góly si nepočítám, ale nějaký jsem už za A tým dal. =))

Popiš nám ho?

Při přesilovce jsem šel s Mičulkou do beku, párkrát jsme si to vyměnili na modré a v poslední vteřině druhé třetiny jsem to z jedné vypálil, zavřel oči, nátah a byl tam. =)

Máš nějaký svůj cíl ohledně počtu gólů v této sezoně?

Já už na góly dávno nehraji, pro mě je důležité vítězství týmu a radost ze hry!

V Orlové to moc nedopadlo, můžeš krátce okomentovat zápas?

Tak jako určitě prohra není dobrá, ale Orlová má opravdu dobrý tým, na úrovni druhé ligy.
Byl to těžký zápas, měli jsme jen 4 beky a to je opravdu málo proti takovému soupeři. Konec zápasu jsem dohrával v beku za zraněného Kubu Švrka, doufám, že se brzy uzdraví a vrátí do sestavy, bude nám chybět.

Myslíš, že Orlová může postoupit?

Může i nemusí  =)) Bude to mít těžké, ale asi je zatím největší favorit na postup.

Pojďme dál, co bude platit v sobotu doma na Karvinou?

Důsledná aktivní tvrdá hra, bez chyb a vyloučení  A VELKÁ PODPORA FANOUŠKŮ!!!

Tvůj tip na utkání RpR - Karviná?

Chceme zvítězit, pevně věřím, že 3 body zůstanou na Bučiskách.

Kolikátou sezonu letos načínáš?

Jestli se nepletu, tak to bude asi 12. sezóna.

Jak se ti jeví letošní manšaft?

Morálně a kamarádsky silnější jak byl minulou sezonu, máme v týmu hodně mladých, ale šikovných kluků, plus je doplněn staronovým kapitánem Ondrou Vlachem a dalším zkušeným borcem Mičulkou.
Tým bude dobře namixovaný, doufám ale, že ještě posílíme.
Tým budeme stavět hlavně na domácích hráčích.

Kdo byl tvým hokejovým vzorem?

Ivan Hlinka.

Na ledě často přitahuješ konflikty, a zvedáš emoce. Co ty na to?

Tak jako určitě, jsem výbušnější povaha. Chci vyhrávat, nemám rád prohru! Konflikty vychází z mé někdy důrazné hry, jak před gólmanem, tak i jinde na ledě.

Co si přeješ do sezony?

Stmelit a ustálit tým, být v soutěži nepříjemným soupeřem pro ostatní týmy, zahrát si pěkný hokej a bavit fanoušky, doufám, že budou chodit v hojném počtu.

Nějaký vzkaz pro fanoušky na konec?

Pořiďte si už ten buben, ať Vás jde pořádně slyšet, hrajeme to hlavně pro Vás.

Dík za rozhovor, ať se daří.

Taky díky, měj se. PS : Kdyby chtěl někdo V.I.P. tarif nebo telefon, tak víte, kde mě najdete =))
Sportu zdar.