Když se trošku sehrajeme a budeme vědět, co máme jeden od druhého čekat, začneme vyhrávat, myslí si čerstvá posila Luděk Růčka

29.10.2012 15:35

Věčně usměvavý, pohodář se vrátil do domovského klubu.

Luděk Růčka #
Narozen 1982
Výška     178 cm
Váha 85
Post Obránce
Hůl P
Předchozí kluby HC Slezan Opava, HC Prostějov, HC Bobři Vlašské Meziříčí

Ahoj Luďo, vítám tě na zpátky v RpR , prosímtě popiš pro čtenáře jak vlastně k tvému návratu došlo?
Čau, tak vzhledem k pracovnímu vytížení jsem po konci loňské sezóny neabsolvoval letní přípravu ani přípravu na ledě tudíž jsem z toho vypadl na více než půl roku. Tak jsem usoudil, že bych z jednoho tréninku týdně na 2.Ligu určitě neměl a nechtěl jsem si udělat ostudu. Tak jsme se s p. Kovářem dohodli, že budu letos tady a dál se uvidí. Mám to zatím do konce roku 2012, ale myslím že se v práci do konce sezony nic nezmnění a zůstanu tady.

Můžeš nám vlastně popsat tvoji cestu hokejem? Kde jsi všude hrál a čeho si dosáhl, já myslím že toho je dost?
Tak začínal jsem tady v Rožnově do 8 třídy. Pak dorost a juniorka 4 roky na Vsetíně (3x stříbro z extraligy dorostu a juniorů) a 2 roky ve Slavii Praha. Do mužů jsem šel hrát první ligu Do Opavy 1 rok, ta zkrachovala tak jsem šel do Prostějova kde jsme postoupili do 1.Ligy a pak už konečně do práce a do Valmezu. Tam jsem ztrávil dlouhých 7 let, z toho jsme to 2x vyhráli základní část a Jednou vyhráli i celé play off bez jediné porážky. No a letos návrat zpět za kamarádama do Rožnova

Na který tým v kterém jsi hrál vzpomínáš nejraději?

Já vzpomínám na všechny týmy dobře, vzhledem k mojí přátelské povaze :-) a snaze si vždy, za každé situace a ze všeho dělat srandu :-)

 

Vím že trénuješ s HC RpR "A" teprve 2 týdny, ale co říkáš o klucích?

Tak většinu těch starších kluků znám, takže pohoda a mladší rychle poznám. Parta je super, ale jsem tu teprve chvíli.

 

Dnešní utkání nám moc nesedlo (RpR-Krnov 3:9) jaks to viděl?

Na zápas jsem se strašně těšil, protože jsem dlouho nehrál ale chuť jsem měl větší než formu :-)
Byl to takový klasický zápas blbec. Po minutě jsme prohrávali 2:0 a to se odrazilo na celém utkání. Nehráli jsme vůbec co jsme si řekli a lítali od ničeho k ničemu. Krnov měl zkušený mančaft a po první třetině, když vedli 4 nebo 5:1 bylo po zápase. Chtěli jsme s tím něco udělat, ale když jsme vyrovnali hru tak jsme vždy udělali nějaký hloupý faul a půlku 2. třetiny hráli v oslabení. A jak jsem o viděl ... no taková menší ostuda na začátek. Pozitivní na tom je, že horší už to být nemůže:-)


Víme že jsme v přechodném období než si to sedne a než kluci pochopí trenéra a svoje místo na ledě, myslíš že si na to zvykneš přece jenom si hrál s lepšími hokejisty?

Tak jak si viděl jde si na to zvyknout velice snadno. Zapadnul jsem a nijak jsem nevyčníval.
Ale na druhou stranu hrál jsem po dlouhé době, tak to bude lepší a lepší a co se týká týmu, tak se bohužel kupí zranění stabilních hráčů a to má jasný dopad na kvalitu mančaftu. S takovou marodkou by měl každý problémy. Ale myslím, že i tak když se trošku sehrajem a budeme vědět co máme jeden od druhého čekat začneme vyhrávat.

Můžem od tebe časem očekávat i nějakou roli v kabině?

Tak nikdy jsem nebyl z těch, kteří přijdou sednou si oblečou se odtrénují a jdou takže slyšet mě je :-)
Ale co se týká nějakých vnitřních debat mezi trenérem , manažerem a mančaftem do toho se zatím nezapojuji na to jsem tu moc krátce
.

Co říkáš na ceník v kabině (za první gol, za první zápas, za vyloučení,...) ?

Tak detaily úplně ješně neznám, ale už mi hlásili první zápisné a to ani nevím za co.
Gól jsem nedal, vyloučený jsem nebyl a první zápas to taky nebyl tak jedině za první zranění :-)


Ještě pár rychlých otázek (fanoušci, fanynky a kluci v kabině to mají rádi):
Nejoblíbenější nápoj?

Tullamore dew, Cola

Blondýnka nebo brunetka?
Bruneta

Cityclub nebo Rosa, ale můžeš napsat i jiný podnik z Valu?
City

Vysněný vůz?
Žigul :-)

Oblíbená hudba?
Poslechnu si vše nemám žádný vyhraněný styl

Oblíbený hokejový tým?
Slavie Praha

Růžička nebo Hadamczik?
Jednoznačně Růžička

Zelenina nebo maso?
Maso ale jen Kuřecí :-)

Pes nebo kočka?
Pes

Dík za rozhovor.

Nemáš zač Peťo