Přestup Richarda Dohnálka do B týmu

02.07.2013 11:05

První letošní změna v kádru je tu, bohužel se jedná spíše o oslabení, Richard Dohnálek který v loňském roce odchytal 8,5 soutěžních utkání na vlastní žádost přestupuje do B týmu.

 

Richarde jak to je?

Ano rozhodl jsem se přestoupit a to sám, nikdo mě nenutil ani nepřemlouval, myslím že je to pro mě lepší. Chci jako každý gólman chytat jako jednička a věřím, že se v Béčku prosadím a budu stabilně nastupovat jako jednička.

V áčku si to na jedničku neviděl?

Máme tři golmany, už loni jsme se střídali všichni a myslím že to nebylo nejlepší. Nevěděl jsme na čem jsem a kdy nastoupím, několikrát se stalo že jsem měl nastoupit a nakonec jsem seděl.

Ale odehrál jsi 8,5 zápasu?

V hodně zápasech jsem nastoupil až jako střídající gólman a prostě jsem od trenéra necítil důvěru, říkám chci si zachytat a myslím, že i pro Mízu to bude lepší.

Trenéři s tebou počítali, a kdyby se někdo zranil, viz. jako v loni Míza,  a celkově bylo lepší mít více vyrovnaných golmanů, a ty si napsal že odcházíš do diskuze?

No byla to chyba, měl jsem to první říct Martymu, ale jak ho znám on by to nepřijal... ty moje důvody.

Jak budeš vnímat derby zápas?

Budu chtít vyhrát. Uvidíme, co bude v budoucnu třeba se vrátím i do Áčka, ale teď budu chtít vyhrát.

Dík za rychlý rozhovor

 

Jak to vidí tým A? Tomáš Holý komentoval: Tak je to určitě ztráta, v loni když byl Richard v brance chytal dobře, Míza měl pak zdravotní problémy a držel nás Richard, bude samozřejmě chybět i na treninkách, v šatně. Přeju mu ať se mu tam daří, a vybojuje si to místo jedničky. Myslím že se o to teďka porve Míza a Martin, a vždy bude chytat víc prostě ten kdo bude mít výsledky.