Velká posila do obrany

16.08.2013 16:29

Roman Bambuch bude hrát v sezoně 2013-2014 za "A" tým HC RpR. Opora zadních řad HC RpR B týmu přestoupila do Áčka a věříme že nám v sezoně pomůže ať už v kabině tak na ledě.

Miroslav Martyčák komentoval: "Potřebovali jsme doplnit zadní řady o zkušeného beka a Roman je ten pravý. Hrál za Rožnov pod Radhoštěm má tam výkonost i srdíčko a povahově je výborný. Je to lepší řešení než brát někoho z venku, Roman projevil zájem za nás hrát a jsem rád že to tak dopadlo. V loňském roce se obrana hodně točila a hrálo ji i hodně útočníků, chceme to stabilizovat do jasných dvojic a tím zvednout celý projev týmu."

Romanovo vyjádření: Chtěl jsem změnu, myslím že to pro mě bude lepší, že se v Ačku budu cítit lépe. Vracím se k mužstvu ve kterém mám hodně kamarádů a věřím že mě tým vezme a bude to klapat. Chci být přínos pro tým, už se těším na led, na treninky, bude to zas o něčem jiném.